isilKanik ben sormuştum doktoruma ilk aylarda, gebelik boyunca önermiyorum dedi. Ama ben ombre yaptırıyorum saç derime temas etmiyor diplerini kendi rengimde bıraktırıyprum çünkü. Kontrole gittiğimde bir umut tekrar sormak istiyorum çünkü hamile çekimi yaptırmak istiyorum, saçlarım çok aktı hoşuma gitmiyor bu hali. İnşallah izin verir bu defa 😄