İlk doğumunu özel hastanede sezaryen olarak yaptım ikincinin başından beri aynı doktora gidiyorum iki kez devlet hastanesine gittim ilki cinsiyeti bir doktordan daha duyup teyitlemek ikincisi kalp rahatsızlığım konusunda diğer doktorun görüşünü öğrenmekti devletteki doktorun yaklaşımı üslubunu ilgisini çok beğendim sırf doktor için devlette doğum yapabilirim olarak düşünüyorum çevremde doktorun iyiyse hemşirelerde doktora bağlı iyi oluyor diyor ama ben daha önce devlette doğum yapmış arkadaşlara danışmak istiyorum zaten sezaryen olacak spinal benim tercihim ama bebeğin giydirilme işini siz yapıyorsunuz diyenler var bebeği temizliyorlar mı özel hastanede lohusa pedi kullanmama gerek kalmamıştı hemşireler hasta bezi serip üzerimi giydirmişlerdi devlet hastanesinde nasıl oluyor ameliyattan sonra ameliyatane de yarım saat fazladan bekletiyorlar diyenleri duydum ne kadarı doğru bilemiyorum bilgi verir misiniz