birguzelsyuleyman Merhaba Hamiş Aneller Hic agriniz olmayip fakat agrim var deyip sirf bebeginizi Gormek icin doktora gitiniz oldumu ❤️😂🤰
K_k1905 birguzelsyuleyman hiç olmadı ama ben normel de 2 hafta da bir gidiyorum kontrole şimdi doktorun yurt dışına gitti benim ravdevum da yılbaşı sonrasına kaldı em son ki muane tarihinden bu yana 1 ayı geçiyor heran bahane üretebilirim 😀
Fkurt birguzelsyuleyman biz ilk haftalarda 1 hafta özele 1 hafta devlete gidiyorduk görmek için doktor kızıyordu artık gelmene gerek yok diye🤣🤣
Surprizanne Valla ben iki haftadan sonra meraktan çatlıyorum gidiyorum doktor niye geldin diyor ama 10 gün kontrol hakkımı hep kullanıyorum 😂
birguzelsyuleyman Vala benimde 6 gun sonra konturolum var 2 haftadan 2 haftaya gidiyorum ama bugun oyle kafama birsey esti yarin bebişimi gormek istiyorum ❤️😂😂😂
Gizemin-minnakI @birguzelsyuleyman evet😂😂 böyle trajikomik bi anım var . Benim plesentam aşağıdaydı kanama riskim vardı . 20. Haftadayken grip oldum . Ama kendimi kovid sandım test verdim o zamanda randevum vardım. 15 gün daha göremezsem diye ağrım var emin değilim ama koyu lekelenmem var ama akıntıda olabilir emin değilim dedim. Doktor ultrasonla baktı . Demesin mi yatış yapman lazım. Plesenta Rahime yapışmış her an kanama olabilir dedi . Ben ne olduğumu şaştım .birden ağlamaya başladım. 😂
birguzelsyuleyman Haha kizlar şuan icim rahatladi bende yarin doktora gitmek istiyorum fakat agrim olmadam gidicegim icin icim rahat degildi ama sanirim her hamiş anne bunu birkere yapmiş 😂😂😂❤️