-_LiyuzaMomm Bende gizli şeker çıktı 24.haftadan bu yana diyet yaptım. 38+2 haftalık olduk çok şükür 39+3 de doğum olacak inşallah. Şuan suyu vs de iyi bi sıkıntı yok. Zaten az kaldı çok sıkı bi şekilde dikkat etmesem birşey olur mu bu saatten sonra ??