Yazın 10 haftalıkken bebeğin kalbi durduğu için kürtaj oldum. Devam etseydi şuan 32 haftalık olacaktı. Eylül’de de kimyasal gebelik oldu. En azından o devam etseydi 14 haftalık olacaktı. Bir kere düşük yapınca hamilelik bambaşka bir kavram oluyormuş. Şimdi yeni bir gebelik olacak mı, olursa ve yine sorun çıkarsa diye aklımda deli sorular. Düşünmemeye çalışıyorum, pozitifte kalmak istiyorum ama olmuyor😕 Allah yardımcımız olsun🙏🏻