Dilek86 @Deletedmom154 bende de aşıdan 4 gün sonra öksürük başladı bir ayı geçti hala devam ediyor. Bitkisel şeyler denedim ama fayda etmedi son çare salı günü randevum var doktordan kullanabilceğim bir şurup isticem
Fundish Öksürük için sarımsağı eziyorsunuz,sütü baya ısıtıp içine katıyor karıştırıp içiyorsunuz. Bir çay kaşığı zencefil ve balı karıştırıp bütğn gün azcık azcık yemiştim .zencefil fazla yenildiğinde zararlı gebeler için diye
Dilek86 @Deletedmom154 zencefil bal denedim ama zararlı diye okuyunca bıraktım. ıhlamur kuşburnu denedim günde iki bardak önerilen. Zeytin yağının içine sarımsak rendeledim 4 saat kadar güneş görmeyen bir yerde beklettim ayağıma sürdüm çorabımı giyip yattım bunları denedim
Dilek86 @tomrisveannesi yaptırmadım çünkü ne bir burun akıntısı ne ateş ne tat koku kaybı hiç biri yok sadece öksürük var. Birazda peteklerden dolayı olduğunu düşünmeye başladım. Evim küçük havalar soğuyunca ısıyı yükselttim evdeki kuruluktan kaynaklı olabilir. Peteklere suluk astım ıslak havlu koyuyorum üstüne de ama pek işe yaramadı
Dilek86 @"kubracelikerturk evet tabi doğru söylüyorsunuz. sağlık ocağındaki doktor direk aşının yan etkisi diyince teste gerek duymadım açıkcası.öyle olsa Bu kadar uzun sürer mi acaba bir ayı geçti ama bilemedim şimdi
XMZNZTISCU7 Bence annenin hatirlaci anne anlarsın demişlerdi Vala ben anne olunca annemi anladım 😃😃😃😄