MerveBora
[bilinmeyen] evet canım 13. Haftada öğrendik kızımız olucak inşaallah🙏🏻😍 şuan 18+6 yız🙈
iremby
[bilinmeyen] net degil ama 12+6da kiza benziyor %80 dedi. Bakalim 16+1 de gitcem simdi önümüzdeki carsamba. Insallah netlesir. Bu haftalarda netlesenler var.
niayk
[bilinmeyen] ben daha öğrenemedim 😊
ElifAbr
[bilinmeyen] 12.haftamizda %60 erkek dedi doktorumuz. Aysonu bi muayenemiz daha var, o zaman 16 haftalik olucaz ve netleşir diye tahmin ediyorum ama ultrasonlarda bebeğimin yüz yapısı tam bir erkeğe benziyor gibi geliyor bana zaten 🙂 ikili test sonuçlarımızı da bu muayenemizde öğreneceğiz bayrama denk geldiği için muayenemiz mecbur bayram sonuna kaldık 😲
SerapV
Bayram sonrası öğrenicez bizde 16. Haftalık oluyoruz o zaman. 11+3de gittik bakmadı cinsiyete 🤔
Kbratak
Bu ayin 22 sinde randevum ozaman ögrenicez insallah suan tam 16 haftaligiz ☺️
Dlrasknock
12de kiz tahmin ediyorum dedi. Yarin kontrol var 15+3oluyorum insallah kesin biseler soyler 😍
Ensuu
[bilinmeyen] 17.nci haftasında cinsiyetini öğrendim oğlum olcak şimdi 18+1 😊😊
Hasrt033
Ensuu bende 18 haftaligim canım 12+4 de erkek dedi 16 da kız yarın gidicem bakalım bir değişiklik olmuş mu 😁😘
svmeybgl
[bilinmeyen] 12. Haftada erkeğe benziyor dedi 16. Haftada gittiğimde göstermedi erkek gibi dedi . Şu an 17+5 deyim 20. Hafta kontrolümü bekliyorum kesinleşmesi için ❤️
Harunnisa
[bilinmeyen] 15 haftada erkege benziyor dedi ama kordonda olabilir dedi 17+2 de gittim bacaklarini kapamis goatermedi suan 17+4 yarin baska doktora gitmeyi düşünüyorum cok sık ultrasona girmeyi istemiyorum ama ogrenmezsemde catlarim bazi doktorlar gunde iki kere bile sokuyorlar kizimda sabah gostermemisti cit cikolata ye dedi ogleden sonra göstermişti bakalim yarin ogrenirsem yazarim
Deletedmom4793
Ben 16 haftalık gittim ama gözükmedi bağdaş kurmuş bakalım bi dahakine inşallah ocak sonu gibi de doğum gözüküyor nasipse🤗
Candy_liz
[bilinmeyen] 16+5’deyim 3 farklı doktor kız dedi😊
Linasmommy
[bilinmeyen] 14+4 de öğrendim kızım olacak. 😍
Zeynp
[bilinmeyen] 14 bitiyor
Göstermiyor inatçı
Necla06
[bilinmeyen] 19. Haftamıza girdik bugün itibarıyla 😍. 6 ocak görünüyor doğumumuz 🙏😍 ve Allah nasip ederse dün doktorumuz kız dedi bakalım cuma günü ayrıntılıda netleşir diye düşünüyorum 🤰😍
YagizAsyaMom
18+1 olduk bugün 13 haftada öğrendik ki erkekmiş yavrumız♥️
Sebnem55
19+6 dayız.11 haf5alıkken ögrendik oğluşumuzu😃😃
Tugbaslan
Sebnem55 gerçekten 11 haftada mı benim de 11 hafta gitsem gösterir mi ki❤️
Ensuu
Hasrt033 peki sen ne istiyosun gönlünden ne geciyo benim kız geciyodu oglusum olacakmış
SemaKumtepe
[bilinmeyen] 19.haftadayız oğluşum olacak saglıkla inşaallah 🤲🏻
Mesude112
SemaKumtepe benimkide erkek 17+3 üm sizinki daha büyük hareketlerini hissediyormusunuz 😳 gebelikden önce göbeğim vardı acaba karın içi yağım mı çok o yüzden mi hissedemiyorum