Kızlar son adet tarihim 15 Kasım’di 15 Aralık’ta test yaptım evde çıkmadı 17 aralikta tekrar yaptım silik çıktı ertesi gün kan verdim beta hcg 15.31 di iki gün sonra 82 iki gün sonra 252 4 gün sonra 1945 oldu çalışıyorum izin konusu sıkıntı oluyo keseyi saki günü gittigimde görurmuyum bugün kan verdim bugünkü değer 1945.87 saliya kadar üç kat artarsa yine 4 5 bin olur keese gorunurmu acaba