BaLLikom44 Kızlar son 50 ama hala isim bulamadık . Bebeğim erkek . İlk başta Alparslan koyacaktık . Ama vazgeçtim . Hoşuma gitmiyor artık . Şimdi Deniz Asaf Yağız Asaf Bu iki isim var. Var mı daha güzel önerileriniz?
asellmom BaLLikom44 bende oğlum olsaydı Ali Asaf koyucaktım ama Yağız Asaf ta çok güzel miş yağız kulağa hoş geliyor