Eda_mustafa istemediğini belirt doktora o çatı muayenesi falan deyip bakıyorlar o 38. Haftada oluyor kaç cm açılma var flan diye ama normal doğum düşünüyorsan zaten baktırma gerek yok sancın olunca bakılması en mantıklısı sancı yoksa gerek yok batırmaya doğum zamanı gelip gidip kontrol ederler o da çatala çıkma zamanında o zaman yaptır sadece..