Hcrannnnn34 37+4 gunluguz cuma kontrole gittiğimizde dr umuz suyumun fazla olduğunu ve devlette doğum yaptiramiyacagimi soyledi sezaryan bu arada araştırmaya gitmelisin dedi , böyle birşeyle karşılaşan oldumu aranızda
bilgesacan Hcrannnnn34 en derin cep değeri ölçümlerde ne kadar? Benimde suyum fazla gelişimde önde gidiyor riskli gebelik uzmanı suyun fazla olmasını şu sebepten diye bulamadı bakalım bu ay ki kontrolde ne diyecekler. Kendi doktorum da şekeri azalt dedi ( şekerim normal bu arada). 30+3 bu arada
Hcrannnnn34 bilgesacan ölçümlerde suyum 27 lerde olduğunu söyledi dr . Seker e tekrar bakıldı normal çıktı.