Doktor kontröllerin de genellikle bebeğim ters makat gelişli olduğu söyleniyor. En son gittiğim de doktorum makat geliş dedi eğer dönmezse sezeryan ile almamız gerekiyor dedi 29 haftalık gebeyim ikinci hamileliğim ilk doğumu normal yaptım şuan endişeliyim normal bir doğum istiyorum sezeryandan korkuyorum 😔bebeğim dönermi yada dönmesi için ne yapmam gerek 😔