tuna_tuna Kızlar çatı muayenesi olan anneler yarın olacağım biraz tedirginlik var bende, parmakla mı yapıyorlar nasıl oluyor açıyor mu🙄🤦🏼♀️👩🏻🍼👩🏻🍼
Sakinem212 tuna_tuna evt parmakla yapılıyor kendiniz kasmazsanız hiç ağrı olmuyor kasarsan ağrı giriyor 30 saniyelik bişey zaten çatın müsait mi dğeşl mi ona bakıyor .
Crcs tuna_tuna kendinizi sakın kasmayın başka Bi şeye odaklanın doktordan yavaş olmasını isteyebilirsiniz. Parmakla yapılıyor çok kısa sürüyor.
tuna_tuna Asyaveannesi36 ben normal doğum düşünüyorum bence sezeryanda yapılmıyor çünkü bu çatının dar olup olmadığına bakıyor sezeryanla çayının bi alakası yok 🙄
Asyaveannesi36 tuna_tuna ay ama benim ki makat gelişli dönmedi bebeğim doktorum alttan bakacağım bu hafta dedi neden yapıyor ozaman anlamadım 37+2yim