Asli_19 benim doktorum bu hafta kaburgan rahmin ve belinde ağrılar başlayabilir demişti.
ozgeya
Babies16
Nesomer
BurcuGnl görebildiğim 33 hafta civarı hamilelere sormak istedim yakalamışken 2 gündür bulduğum yerde uyuyakalıyorum ilk zamanlardaki gibi halsizlik başladı bir de korkunç bir baş ağrısı oluyor sizde de var mı yoksa yeni başladığım kalsiyum hapının etkisi mi sorayım dedim.