herhangibirkullanici Kızlar en iyi gelen en kısa sürede iyileştiren ne oldu sizde? O acı tekrar aklıma geldikçe içim sızlıyor. Bu kez erkenden önlem almalıyım..
Ftmsgr herhangibirkullanici 12 günlük bebeği olan ben ne yapıcağımı bilmiyorum 🤷 ağlıya ağlıya emziriyorum çok tarifsiz bir acı aynı kılıç yarası gibii 😔
SeydaPrc herhangibirkullanici Bende ilk bebeğimde ağlaya ağlaya emzirdim kanıyordu resmen ucu kalmamıştı göğüslerimin herseyi denedim en son sudocrem iyileştirdi 3 günde bu sefer yara olmasın diye dua ediyorum
YeninesilAnne herhangibirkullanici lansinoh göğüs ucu kremini kullansana. Doğumdan Bir ay önce kullanmaya başlıyorsun. Emzirme döneminde de kullaniyosun silmene gerek kalmıyor yani. İlk hamileliğimde çok faydasını gördüm yara ağrı sızı hiç bir şey olmadı çok şükür. Şu an ikinciye hamileyim öğrendiğim an ilk olarak o kremden aldım inşallah yine aynı faydayı görürüm
merakliblog herhangibirkullanici çevremden duyduklarımı aktarayım. Yakın bi ark doğuma girmeden iki memesine de soğan sürmüş ve hiç yara olmamış onu denicem. Birisi doğumdan bi hafta öncede gümüş kapak kullanmış işe yaramış bir diğeri lansinoh krem ve yara olmamış. Biri de şey dedi yara olunca sarı kantaron yağı kullanmış iki gün emzirmeden sağmış öyle vermiş o da iyileşmiş. Hepsini denicem bakalım hangisi işe yarayacak
herhangibirkullanici Ftmsgr Prema Sundariyi izliyordum youtube da dün en iyi Lansinoh kremi önermiş. Oğluma hamileyken 40₺ olan krem şu an 110₺ gördüm inanamadım…
herhangibirkullanici Ftmsgr Birisi de ayva çekirdeklerinden jel yapıp sürdüğünü yazmış yorumu çok beğenilmişti deneyen faydasını gören çok olmuş ama ben hiç duymamıştım bu kez onu da deneyeceğim. Bakalım burada yapan var mı
tomrisveannesi herhangibirkullanici arada indirime giriyor e bebek in sitesinde daha ucuz oluyor takip edin
Aieskocaak herhangibirkullanici bende bugün komşuma sordum yara olmasın diye ne yaptın dedim oda ayva çekirdeğinden jel yaptım onu kullandım başkada bişeye ihtiyaç duymadım dedi. Bende öyle yapmayı planlıyorum tabi benim doğuma daha çok var 😂
herhangibirkullanici SeydaPrc Sudocrem var evde olmadı onu da denerim artık çare tükenmez yeter ki bi an önce iyileşsin çok korkuyorum
SeydaPrc herhangibirkullanici nemli bir bezle siliyordum emzireceğim zamanda göğsümün ucunu tam olarak çıkmıyor ama beyazlık kalıyordu bir sıkıntı olmadı. Sarı kantaron yağı da öneriyor herkes bende onu deneyeceğim bakalım doğum yapmaya yakın