Kızlar covidden sonra doktra gititm bebeğimin suyu fazla denildi 2 hafta oluyo atlatalı perşembe günüde erken doğum riskin var denildi ve daha 22 haftalığım covidden kaynaklı olduğunu düşünüyorum yaşayan var mı ? Psikolojim çok bozuk işten ayrıldım evdeyim sürekli yatıyorum