Aybam 39+0 bakalım ne zaman nasıl ne şekilde olucak doğum ama hiçbir belirti yok bekliyorum merakla sizlerden ne haber
mehtapyilmazturk Aybam ben de 38+6 iki gündür sancım var 2 cm de açılma ama hala bekliyoruz 🤭😂 beyfendinin yeri rahat galiba
Ayse71 Aybam 38+3 üm 39 da doğum Allah nasip ederse İnşaAllah ama umarım kendi sancımla giderim diyorum sunni sancı biraz ürkütüyor ne bilim 🤦🏻♀️
Aybam mehtapyilmazturk açılma olduğunda nişan ve su gelmiş mi oluyor yoksa açılma onlardan bağımsız bişi mi
Ayse71 Aybam yok normal doğum olucak bende şeker var 39 da alıcaklar bebeği 39 dam sonrası sıkıntılı diyolar
mehtapyilmazturk Aybam Aybam nişan ve su gelmeden de açılmanız olabilir. Dün gece çok sancım olunca nst çekildi çatı muayenesinde 2 cm açıklık var dendi