Esraikra canım kalp atışını duyduysan 1 ay sonra gidiceksin zaten sonuçlarını gittiğinde göster daha 6 gün olmus tekrar boşa gitme benim haftam30 ben de sonuclarimi bir sonraki gitmemde gösteriyorum yani sonuc cikar cikmaz gidiceksin diye bisey yok zaten 4 hafta sonra gel diyorlar belki sana yoğunluktan dememistir kalp atışını falan duyduysan randevu açıldığında ona gore al illa hemej olması şart degil