Huzur_2 benim var kadın doğum doktorum normalden yana çünkü neyle karşılaşacağımızı bilmiyoruz süreç belki kısa sürecek (ıkınma evresi) ve zarar vermecek sancılarını bekleriz diyor. Fizik tedavi doktorum ıkınma evresinde fıtığın ilerleyebilir normal doğum yaparsın ama acısı sonra çıkar o yüzden öneremem diyor. Kafam allak pullak. Kiloda biraz fazla aldım ucu kaçtı belim de ağrıyor hep. Bakalım neyse onu yaşıyacağım sanırım.