Kadın doğumcuya danışmadan alma canım ben disimden dolayı iki kere antibiyotik ve çokça parol kullandım o zaman 3 ayrı kadın doğumcuya danışmıştım antibiyotigi alıp göstermiştim kullan demişlerdi öyle içmiştim hemde ilkini 9 haftalikken 2. Yi 17 haftalikken içmiştim sende öyle yap onay verirse iç gerekli durumlarda içilmesinin sakıncası yok gebelikte de kullanılabilecek ilaçlar var bebege zararı olmaz