Yalova77 Benim kuaförüm yapmadı canım keratin, kimyasalı soluman çok zararlı dedi zaten hamile değilken bile ilaçdan sonra fönü kapının önünde açık havada çekiyordu hamile olmasan bile solumak zararlıyken hamileyken bence yaptırmamalısın ama sen bilirsin tabiki 🤗