Leylaayla merhaba 4.tüp bebek denemem de uygun görüldü herşey normalken neden olmadığına bakılması içni 25 DNA bakıldı 2tanesi sorunlu çıktı transfer edilmedi malesef dondurulmuş embriyolarım var önümüzdeki ay onları transfer ettireceğim olmazsa nasip diycem artık çok yoruldum rabbim zamanı gelmediyse ne yaparsan yap olmuyor rabbim sağlıklı tas tamam evlatlar nasip etsin hepimize.
Önemli olan bizim sağlığımız.