SaziyeTml canım şuna inanıyorum ki “ucuz mal alacak kadar zengin değilim” sözüne çünkü cidden parayı çöpe atıyorsun diğer türlü 300-500 daha fazla verip kullanışlı birşey alıp 2-3 sene kullanıp en azından hakkını veriyorsun bi de her 6 aya bir tekrar 600-700 tl bebek arabası alacak halimiz Yok. İnternette okumuştum fiyat perfonmansı bakımından uygun bu arabalar görüntüdeki hiçbir özelliği yansıtmıyor diye mesela o süspansiyon vs özelliği var gözüküyormuş ama hiçbir işe yaramıyormuş araba yine aşırı sallanıp sarsıyormuş.