Herkese merhaba ben hamile olmadan önce her gün bir iki barsak kahve tüketirdim. Hamile olduğumu öğrendiğimden beri kahveyi tamamen bıraktım bu nedenle gün içinde eksikliğini arıyorum. Kahve içemediğim için de bitki çaylarına yönelmek istiyorum. Özellikle doktorunuza sorup içmenizde bi sakınca yok dediği bi bitki çayı var mı?