Meltemkrmn 35 haftalık gebeyim. Ama bebeğim önden gidiyor ayaklarda aşırı ödem mide bulantısı ve tansiyon şikayetiyle geceden beri hastanede yatıyorum. İdrar tahlilinde protein çıktı. Böbreklerde kaçak varmış Tansiyonum da düşmüyor ntsye bağlıyorlar sürekli acil doğuma alabilirlermiş başına böyle bişey gelen oldu mu? Normal doğum yapan var mı bu şekilde. Sezaryen olmak zorunda mı? Dualarınızı eksik etmeyin lutfen kızıma sağ salim kavuşabileyim 😢😞
Bisaniye Meltemkrmn durumunuzu yaşamadım ya da çevremde görmedim ama inşallah sağ sağlim alırsınız kucağınıza evladınızı dualarım sizinle