nurn inşallah sağlıkla kucagınıza alırsınız benim ilk doğum oldugu için korkuyorum bebek 3800 kg olmuş salı günü gel suni sancıyla başlatalım dedi doktor salı günü 39 +4 oluyorum ama çok korkuyorum açıkcası gelmezsen de carsamba günü ben sezeryanla başlatabilirim dedi , ne yapacağımı bilemiyorum :(