2 sene once yılbaşı tatili için İstanbul’a gitmistik dönüşte domuz gribi olduk oğlum eşim ben. Ben hafif geçirdim oğlum daha ağır , eşim hastanelik oldu. Hatta hemen sonra kovid patladı eşim ben kesin kovid olmusumdur der hep, çok ağır bı hastalik o da kovid gibi. Ama o zaman daha Türkiye’de kovid vakası yoktu