esradgn123 h61 Benim de erken gebelik testinde böyle bir çizgi çıkmıştı adet oldum 🤷🏻♀️ İnşallah senin bebiştir 😊
annesinin_beybisi h61 hemen çıktıysa vardır üzmek istemem ama 1ay önce aynı bunun gibi bende de çıkmıştı belli belirsizdi buraya attım çoğu kişi hamilesin dedi ama adet oldum ve kan verdiğimde 0 çıkmıştı. eğer regli olmazsan testi tekrarla ya da en garanti kan ver
Hmyrrr h61 çok erken yapmışsın bence 2 gün bekle yeniden yap. Şundan söylüyorum. Ben regl ye 3 gün kala test yapmıştım çıkmamıştı. Regl 1 gün geçince yapınca baya koyu cıkmıştı. Demekki 2 gün kala yapsam net gorecektim. Bekle bence 2 gün
Delimavi Ben göremedim ama bende adetime 3 gün kala erken gebelikte göremedim adetim gecikince yaptığımda silik gördüm şüphen varsa umudunu kaybetme bazen geç döllenmeden dolayı çizgi hemen çıkmıyor