Minnakkurabiyeveannesi27 zayıfım bende çok kilolu sayılmam. Zaten doktora gittiğimde ultrasonda gözümle görmesem bende inanmazdım kolu bacağı sürekli oynuyo, ama ben hissetmiyomuşum. O zaman doktor söylemişti. Kaymalarda harekettir, bu haftada sürekli aşırı güçlü vuramaz, güçlenmesi için 30ları geç falan demişti. Şimdi 36+2 oldu acımıyo valla vurduğu yeri sızlatıyo🙈 sıkma canını annesi zaten hareketlenmeye başladı demişsin çok şükür🤲🏻