Seda5892 Gulkar çok sordum kusura bakmayın ama. İğneyi numune mi başladı numune kese gözükünce başlıyor misal benim hamileliği öğrenir öğrenmez başlamam gerekiyor yoksa düşük başlıyor hemen
Gulkar Seda5892 önemli değil sorabilirsin evet benimde öyle kese görününce iğneye başlıyoruz ama şu an boş gebelik yasıyorum onun düşmesini bekliyorum bnm genetik testimde homozigot mutant1298 pozitif
boymomyz Gulkar canım bende kürtaj oldum devlette ama bana ağrı kesici verdiler uyuşturmadılar . Özele giderken anestezi ile yaparlar ama burda bütün acıyı hissedersin dediler