Fasulyem2 Evet hepsini hamileliğim sürecinde tamamladım hamilelikten önce ağır covit geçirmiştim sonrasında hamile kaldım 4 ayın sonuna doğru ilk dozdan başladım ama çok araştırdım bu durumu kontrole gittiğim hastahanenij başhekimi tanigimiz birlikte karar verdik kardeşi biyokimya uzmanı ona kadar danistik kesinlikle olmam gerektiğine karar verdiler