Dmrcsnm Yarın aşılama yaptıralı 10. Gün olucak sizce test yapmalı mıyım ? Beklenen adet tarihi 01 Ocak 🤷🏻♀️
Betulmtn Dmrcsnm inşallah tutumustur 🤲 ben de salı aşılama yaptıracağım. Sizin ilk mi? Birde aşılama sonrası yattınız mi nelere dikkat ettiniz acaba
Ilayda1 Dmrcsnm ben 13. gün test yapmıştım çok silik çıkmıştı hatta sonra kayboldu. Gidip kan vermiştim 42 çıkmıştı sonucum ☺️☺️
Dmrcsnm Betulmtn inşallah canım , evet ilk bir 15 dakika aşılamadan sonra doktorun muayenehanesinde yattım sonrası ilk gün çok ağır iş yapmadım , diğer günler gayet normaldi bakalım bekliyoruz bende test yapsam mi yapmasam mi bilemedim 🤷🏻♀️
Betulmtn Dmrcsnm bence yapma catlatma iğnesi 12 gün yalancı pozitif cikartiyormus. 14 günü bekle biraz zor ama
Dmrcsnm Betulmtn doktor randevum 03 ocakta aslında o zamana kadar yapma diyor arkadaşlarım ama insanın aklı kalıyor
Dmrcsnm Ilayda1 darısı başımıza inşallah canım ben sanırım 03 Ocak ı bekleyeceğim 1 Ocak beklenen tarih zaten 3 e kadar adetim gelmezse kan sonucu ile net sonuç alırım herhalde 😅
Sevimlianne_adayi Benim ilk aşılamada 10 üncü gün etkisi gitmişti canım tutmadı umarım seninki tutmuştur şuan ikinci aşılama olalı 6 çıncı gün hiçbir belirti yok bu da tutmadı sanırım
Dmrcsnm Sevimlianne_adayi benimde 12. Gün canım iğnenin etkisi yok erken gebelik testi negatif , ama beklenen adet günüme bir hafta var pozitif e döner mi bilmiyorum
burcu_1322 Sevimlianne_adayi canım 2. Aşılama hemen yapılıyor mu 1 cinin arkasına yoksa bekleniyor mu bir ay falan
Dmrcsnm burcu_1322 bana doktorum 2 ay ara vericez dedi bu arada doğal yolla da gebelik olabilirmiş sanırım doktor belirliyor bu durumu