Esra-beril- ben vestelin aldım ikisi bir olandan bahsediyorsanız. Asssla tavsiye etmem 🤦😂 yıkama ve kurutma bir olduğu için bir önceki kurutmaların tozu tüyü bir sonraki çamaşırlara yapışıyor her kurutmadan sonra bir kez boş çalıştırıyorum ama nafile. Banada demişlerdi alma kötü diye hiç olmamasından iyidir demiştim 🤭 olmasa da olurmuş he kullanıyor muyum bir şekilde çözümler bulup kullanıyorum Kurutma gerçekten rahatlık, ama kurutma programları vs tabiki ayrı bir makina gibi olamaz