26 haftadayım 51 ile başladım 63 dayadım fazla şişiyorum karnım da acıyor ama yemeden de olmuyo bide düzensizim o etkiliyo sanırım öğlene kadar uyuyorum haliyle 12 1 gibi kahvaltıyı anca yapıyorum ama takıntı olmuş 3 den önce uyuyamıyorum nedense ne kadar uorgun olursam olayım erken de kalksam olmuyor bu da bende çok etki yarattığını diyen eşim o da benle aynı düzende fark erken yatıp uyuyo napcam bilmiyorum sabahları kalkamıyorum ben