AngeL- tabi ki. Ben 5 gün yumurta geliştirici ilaç kullandım. Dün gece 11 de kendime catlatma iğnesi vurdum. Yarın gündüz 11 de de inşallah catlama olacak 11.30 da aşılama yapılacak. Eşim sabah 9 da gidip örnek verecek. Spermlerin sağlıklı olanları seçiliyor yıkanıyor VS. Sonra da işte bana enjekte edecekler