kubra3891 Kızlar 5+6 haftalık hamileyim dün akşam başlayan kahverengi lekelenme oldu sabah artınca doktora gittik kese oluşmuş ama bebeği göremedim dedi,Protestan verdi iğne yaptı eve gelince kanama başladı, ve karın ağrım var bunu yaşayan var mı aranızda
minikportakal kubra3891 biz bunu burda nasıl bilebiliriz tekrar hastaneye gidin lütfen belki bişey yaparlar hastanede
esradgn123 kubra3891 Benim de düşüğüm kahverengi lekelenme ile başlamıştı keseyi gördük ama hiç bebeği göremedik
pelinaydan kubra3891 yüreğini ferah tut lütfen aynı şekilde benim de oldu ikiz bir de sonrasında kalp atışı oluştu iki tane iğne verdi yerleşme kanaması dinlenin lütfen
kubra3891 furkaninannesii pazar olunca 2 doktora gittim biri çok yeni inşallah düşmez dedi ilacı kullan dedi diğeri de takip ereceğiz dedi düşük yaptıysam nasıl anlarım
furkaninannesii kubra3891 canım kanaman hiç durmazsa adet gibi olursa düşmüş olur bende kimyasal gebelik geçirdim adet kanaması geçirdim doktora gidince zaten dedi kendisi.
minikportakal kubra3891 valla bilemedim Allahım yardımcın olsun inşAllah yerleşme kanaması gibi bişeydir 🤲
kubra3891 pelinaydan çok teşekkür ederim içimi ferahlattınız kese boş bebek gözükmüyor olup bir de kanamam olunca korkuyorum
pelinaydan kubra3891 bende sadece kese vardı aynı durumda daha bir hafta sonrasında kalp atışı oldu gittiğim nöb doktor kendi hastanesinde hastası olmadığım icinn de düsük yapıyorsun dedi yolladı rahim de kan varmış çok fazla ayyy çok şükür geçti senin de öyledir 33.haftadayım şimdi inşallah sende görürsün bu haftaları lütfen üzülme yüreğini ferah tut
kubra3891 PrensesAnnesi4 2 defa farklı doktorlara gittim 😔 iğne yapıp ilaç verip gönderdiler kese var bebek henüz gözükmüyor dedi
PrensesAnnesi4 kubra3891 Tamam o igne ilac dusugu durduruyor iste bende 5 hafta gidince kese vardi bebek gozukmuyordu kanama varsa hemen git