Saliha16 vallahi kayınvalidemin boyu 1.50 den kısa 7 tane evladını normal doğurmuş.
Annem de 1.60 larda o da 4 tane doğurmuş. Bence tam tersi uzun boylu hanımların çatıları daha dar.
1.80 den uzun yengem var salı günü sezaryen olacak
Abimin eşi de 1.75 lerde o da sezaryen oldu.
Bende sizin boyunuzdayım 32. Haftamda 1 cm açılmam vardı. Normal doğum bekliyorum 37+2 olduk