Cgdmaydn Merhaba ilk çocuğumuz tahta beşiğimiz var içinde sert bir sünger var ama ben rahat etmiceğini düşündüm bu konu da tecrübem yok siz bebekleriniz için nasıl bir yatak seçtiniz yardımcı olursa sevinirim
Ocak2022 Cgdmaydn bende ahşap sepet beşik aldım içindeki süngerin yenidoğan dönemi için uygun olduğunu, omurga vs daha çok yumuşak olduğu için sert yatakta yatması gerektiğini söyledi herkes şimdi sizi okuyunca tekrar şüpheye düştüm burada bekleyeyim 😔
Dmteyll Ahşap sepet beşiklerden tercih ettim içi gayet güzel ve yumuşak ama ben babynest koydum içine daha yumusak olsun rahat etsin diye sizde öyle yapabilirsiniz
Cgdmaydn Ocak2022 Bende aynı şekilde kararsız kaldım bizimki de sert sünger gibi ama rahat eder mi diye çok tereddüt ettim
Gul-2407 Ben ilk çocuğumda normal yatak içine yün yaptım ince bi döşek gibi ısınması açısından iyi oldu ikinci bebeğimde de aynısını yapacağım