Bugün sabah soğuk algınlığı gribe çevirince acile gittim. Doktor ilaç yazamayacagini söyledi. Vitamin serumu takalım dedi. B vitaminine alerjik varmış daha önceden bilmiyordum. Serum takıldığı an ilk karnında kasılma oldu. Sonra göğsümde ağrı ve nefessiz kaldım. Direk oksijenle başka serumla müdahale ettiler. Kendime geldim. Doktora bebeği etkiler mi dedim. Yok etkilmez dedi. Şuan sanki biraz uyusuk gibi hareket ediyor ama yavaş. Doktora gitsem mi ?