zynptnc 12+3 günlük hamileyim 2.gebeliğim 3,4 gündür bariz bir şekilde hareketlerini hissediyorum😍 ilk gebelik olsa ihtimal vermezdim ama şimdi ciddi ciddi hissediyorum var mı böyle ikinci gebelikte erken hisseden ☺️
Yagmurdgdgn13 zynptnc üçüncü gebeliğimde 14. Haftada hissettim. Cevremdekiler inanmadı ama ben emindim bebişimin tekmeleriydi. Hatta doktor bile bebeğin çok hareketli demişti ultrason da bile minik bacaklarını oynattığını gördüm.
Nurakin077 zynptnc genelde 2. Gebeliklerde hissedildiği söyleniyor zaten canım ne mutlu 🙂 bizde 18+5 olmamıza rağmen hala hissetmedim 😟 12 hastalıkken bile ultrason da kıpır kıpırdı şimdi 18 bitecek hala hissedemedim merakla bekliyorum ben de
zynptnc Yagmurdgdgn13 bende kaç kişiye anlattım ama kimse inanmadi ama daha önce yaşadığım için az çok anlıyorum nasıl olduğunu ve bariz bir şekilde hareketleri olduğunu anlıyorum küçük ama hafiften kipirtilari var ☺️
Nurakin077 zynptnc inşallah artık korkuyorum çevremde de baskı arttı hissederdin aslında vs diye ilk gebeliğim nasıl bilebilirim ki
zynptnc Nurakin077 ya ilk gebelik olduğu için insan ayırt edemiyor sağlıklı olsun da hissedersin sonra hep hareket etsin istersin☺️
Nurakin077 zynptnc İnşAllah canım çalışıyorum ve dediğin gibi ilk gebelik olduğu için korkuyorum her an kötü bir şey mi oldu oluyor olacak hep pimpirikliyim yaa bu kalan 19 hafta nasıl geçecek bilmiyorum