zynpada tazeannecik1 aynı şey bizde de var tatlım :) ben kendim hıçkırınca sinir olan biriyim ama o hıçkırınca çok hoşuma gidiyor, sağlıklı olduğumu anlıyorum. Diyafram kası dolayısıyla ciğerleri gelişiyor bu çok güzel bir şey :)
_ipekkkkk tazeannecik1 Benimde öyle sürekli hıçkırıyor pıt pıt diye bayanda sürüyor günde 2.3 kez oluyor bazen 😂 Ne yedin acaba hıçkırık tuttu diyordum 😂
tazeannecik1 Quen Ya askıdaydım ben anca cevap verebiliyorum kusura bakmayın,güzel birşey olmasına sevindim 😍
mekutlu12 tazeannecik1 emme yutma refleksi gelişiyo ne güzel benimki de günde bi kaç kez hıçkırıyo neredeyse 10 dk sürüyo hatta hıçkırırken çok hareketleniyo sinirleniyo herhalde diyorum 😂
merve100 Günde 10 kere falan olmaya başladı , 10 dakika sürüyor gece daha uzun sürüyor bu hafta iyice arttı , bazen gülüyorum bazen de uyku zamanımda özellikle hadi annem bi uyuyayım nolur diyorum 34. Haftamdayım