berhas_6 Kızlar 19 haftalığım ama kesinlikle bebeğimi hissetmedim hiç yada anlamamışımdır nasıl hissediyorsunuz siz 🙈🤩
Ellizzz 18+5 te net olarak hissettim . O günden beri de devam ediyor. Pıt pıt Küçük tekmeler şeklinde hissediyorum