Bu anı bu yazıyı yazmak için o kadar çok bekledim ki Rabbim her isteyene sağlıkla nasip etsin Öncelikle biraz uzun anlatacağım ben detaylı paylaşımları seviyor ve yararlı buluyordum bu nedenle daha ıyı olacağını düşünüyorum
Sabah saat 9 da planlı sezeryan doğumum olacaktı hastaneye gırıs yaptık hemen nst bakıldı üstümü değiştirdim ve hazırlıklara başladık Bu sırada bıraz korku bıraz duygusallık vardı ve ben başladım nedensızce ağlamaya 😂 Neyse bıraz sakınlestım esımle annemle vedalaştım ve amelıyathaneye alındım Spınal anestezı yapacak uzman geldı nasıl durmam gerektıgını anlattı sakın olmam gerketıgını soyledı ılk bır sınek ısırığı gıbı gırdıgını hıssettım ama bana rahat olmadığımı soyledı sakın ol lütfen vs dedı ıkıncı kez denedi yıne sınek ısırığı ve bıttı mı dedım az kaldı rahat ol vs derken bacaklarımda bır karıncalanma hıssettım desteye yatırdılar Ben sonda olayından çok korkuyordum lütfen uyuşunca yapın dedım merak etme hıssetmeyeceksın ne kadar erken alırsak çocukları o kadar ıyı hemen başlıyoruz dedı ben tabı heyecanlandım sırf canım yanıcak dıye 😣 Neyse sonra doktorumu gördüm anestezı uzmanı sakın ol nabzın yüksek vs dedı tamam dedım kolumdakı tansıyon aleti sısmeye başladı sonrası yok bende gözümü bı açtım başladınız mı dedım doğum oldu dedıler kafamı cevırdım benım meleklerım yan tarafta ağlıyor Nasıl yanı falan dedım tansıyon dustu mecbur bayılttık dedıler Yanı anlayacağınız hıc bır anı yakalamadım ama saglıklı olmaları en büyük mutlulugumdu Kata çıktık çocuk doktoru geldı ve kız bebek doğarken bıraz su yutmuş kuveze almalıyız dedı hemen aldılar suan 5 gün hala kuvezde bal tanem ama hergun görüyorum gayet hareketlı ınsallah ınanıyorum en kısa zamanda çıkacak Oglusum yanımda bırbırımıze alışmaya çalışıyoruz Rabbıme bınlerce kez şükürler olsun