Sumiire ben ilk bebeğimi daha erken hissetmiştim 14 te falan dışardan gözüküyordu tekmeleri bunu şuan 17 um elimi koyunca hissediyorum . ilki kız bu erkek . ama aşırı zayıfım . doktor onun çok etkili olduğunu söyledi ve herkeste değişiyor hissetme zamanı . sizin haftanızda büyük ya büyüdükçe yeri azalıyor ve daha az hareket ediyor . çom tedirgin olursanız çikolata yiyip sırt üstü uzanın :) hareket eder zaten