kendincebirii Hayırlı akşamlar hanımlar, gebelikte kese yuvarlaksa kız, fasulye gibiyse erkek diyorlarmış burda gördüm bugün çok aklıma takıldı 8haftalığız ve merak ediyorum sizin keseniz nasıldı doğru çıktı mı?
SeymaOztrk kendincebirii ilk defa duyuyorum bunu. Ben 20 aralıkta gittim kese çok küçüktü 5 haftalık gebeyim. Yuvarlaktı. Bakalım inşallah cuma günü tekrar gideceğim 😘
Ebruub Benim yuvarlak hemde yusyuvarlak bakalım ne olcak ınsaallah dedıgıne göre sağlıklı bi kızdır 🙏🏻🙈🥰 2 buçuk aylığız bu arada belli degıl 10cu haftadayım ıkı hafta sonra kontrolüm var belkı onda söylr doktor
kendincebirii Gorkeminannesi demek ki batıl inançmış internete de baktım öyle yazıyor ama herkeste tutmuyor demek ki 😅