Ozlem2904 kendi sürecim için konuşuyorum. Sezaryen doğum yaptm ameliyathanede bebeği gördm bebeği bebek bakım odasına götürdüler beni de toparlayıp odaya getirdiler oda da bebek bana teslim edildi, artık yanınızda kalıyo bebek bütün özbakım işlerini siz yapıyosunuz, hemşireler belirli periyotlarda geliyo, gerekli ise bebeği bakım odasına alıyo belirli saatlerde tartılması kan şekerinin ölçümü falan gerekli o yzden alıyolar sonra size getiriyolar hep yanyana oluyosnz