Eslemmiraaa eymeninannesi123 valla 21 eylül benim kız hatta geçen Haziran anneleri diye tag açtım genel olarak kız dı yazanların
Mavistez eymeninannesi123 son adet tarihim 11 Ağustos başlangıç 16 Ağustos bitiş Eylül’de adetim gelmeyince hamile olduğumu öğrendim bebeğim erkek
Sibel83 eymeninannesi123 hayırlı haberler olsun sağlıklı olsun🙏🙏 kız olsun erkek olsun çok güzel bişey🥰🧿
eymeninannesi123 Sibel83 aynen öyle canım ☺️İlk oğlum olduğu için gönül istiyo bu sefer kız olsun Rabbim hayırlısını versin inşallah 🙏🏻
eymeninannesi123 Gamzeatas aynen öyle canım yarın sabah dokuzda randevum var inşallah gösterir bebisim
kucukmucize12 eymeninannesi123 bende 23 Eylül de hamile kaldığımı öğrendim cinsiyetimiz erkek bizim de 💙 öncelik sağlıklı olması hepimizin sağlıkla gelsin
Cylnvrl Son adet tarihim 16 Eylül. Son iki kontrol de doktor çok kıza benzetiyorum dedi ama net konuşmadı :( 8 ocakta çağırdı inşallah kızdır ve inşallah öğreniriz 😊
Cylnvrl eymeninannesi123 14+4 şuan. Amiin hepimiz sağ salim sağlıkla kucağımıza alalım inşallah. Cinsiyette öğrenemedik henüz 2 kontroldur kıza çok benziyor dedi de net konuşmadı 🤦🏼♀️