deletedmom87894 Kızlar bebiş hareketini hergün hissetmiyorum 3 -2 güne bir normalmidir ben istiyorumki hergün kıbırdasın 😂hareketsiz bi bebekmi olacak acaba cinsiyetiniz erkek
kahvesever__ deletedmom87894 bende seninle aynı 21 +1 ve hergün hissediyorum günde 3 kez hareketlerini
Elanurgvn61 deletedmom87894 Canım bende bazen hissetmiyorum ama genellikle her akşam geceye doğru hissederim yatınca 💕 inşallah sende her zaman hissedersin