Edaaaa1412 Merhaba geçen doktora gittiğimde kız olabilir dedi sizce 11nci haftadan mümkün mü bilebilmesi bu haftalarda öğrenenler varmı 💐
Seval88 Edaaaa1412 doktorlar yanılma payı olsa da genelde kemik yapısından vb… anlayabiliyorlar sonuçta uzmanlar ama netleşmeden söylemek istemiyorlar benimki 6. Haftada bence kızınız olucak gibi dedi kese hali yani ama net 13. Haftada söylerim belli olmaz dedi onun gibi Bakalım bende yarın gidicem 11 oluyorum yarın aynı düşüncesi devam ediyor mu 🙃
litfenama Edaaaa1412 cinsiyet organı 12. hafta itibariyle oluşmaya başlıyor diye biliyorum. Yeni oluşmuşsa ve görmüşse tebrik ederim doktoru. Tahminse bir şey diyemeyeceğim.
Yagmurdgdgn13 Edaaaa1412 bana 10. Haftada erkeğe benziyor dendi 14. Haftada kız olduğunu öğrendim. 15 haftaya kadar kesin gözüyle bakmayın.
Edaaaa1412 Seval88 ilk hamileliğim kızı erkeği farketmez benim için Rabbim sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin hepimizin 💐 sizinde gönlünüze göre olsun inşaAllah
Kele-bekler1 Merhaba kesenizin şekli nasıldı acaba doktorunuz neye göre yorum yaptı çok merak ediyorum bende 7 haftalık hamileyim🥰 Seval88
GamzeDurmus litfenama bende 12.hafta da oluşumu bitiyor diye biliyorum hatta uygulamada öyle okudum diye hatırlıyorum ama yanlış mi hatırlıyorum diye tekrar bakıcam 🤷🏼♀️
Edaaaa1412 Kele-bekler1 resim ekleyecktim ekleyemedim 11 haftadan önce daire şekline yakındı 11nci haftada gittiğimde armut şekline yakındı 🙃
Minanurygt Bende 12 haftalık gittim galiba cinsiyet organı hiç oluşmamıştı doktor resmen salladı göremiyorum görmediğim için kız dedi salı günü cinsiyet için tekrar gideceğiz 16 haftalık oluyor bakalım kendi doktorumuz umarım bilir
Busradzn 16 haftalıkken doktorum goremedı tahmın yuruttu ama ılk gebelıktekı tahmını tutmamıstı erkek demıstı kızım oldu 🤩bebişimde bacakları kapamıstı yarın 17+3 oluyorum ınsallah bende ogrenıırım artık 😍