Kızlar 5+3 iken hamile olduğumu öğrendim bebek gözükmedi doktor alttan bakarsak gözükür dedi ben alttan muayene zararlı mı zararsız mı tam bilgim olmadığı için kabul etmedim. Bu çarşamba 6+4 oluyoruz doktorumuz çağırdı o gün bebişe bakacağız inşallah ama eğer yine gözükmezse sizce alttan baktırmalı mıyım bir zararı olur mu